BARA FÖR IDAG

BARA FÖR IDAG
ska jag tänka på mitt tillfrisknande, leva och glädjas åt livet utan att använda droger.

BARA FÖR IDAG
ska jag ha tillit till någon i NA som tror på mig och vill hjälpa mig i mitt tillfrisknande.

BARA FÖR IDAG
ska jag ha ett program. Jag ska försöka följa det efter bästa förmåga.

BARA FÖR IDAG
ska jag genom NA försöka få ett bättre perspektiv på mitt liv.

BARA FÖR IDAG
ska jag vara orädd. Mina tankar ska vara hos mina nya vänner, människor som inte använder och har funnit ett nytt sätt att leva. Så länge jag följer den vägen har jag inget att vara rädd för.

Kommentarer
Postat av: ella

tack det samma =)bra blogg du med=)ha en bra kväll!

2008-04-08 @ 17:09:24
URL: http://ellisgirl.blogg.se
Postat av: Linda

Nej usch det är riktigt hemskt och jag HOPPAS verkligen att hon återfinns levande. Inte för jag tror det men man kan alltid hoppas. Jag tycker verkligen synd den familjen.

2008-04-08 @ 17:38:38
URL: http://sweetkay.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0