Bee movie och valborg!

image142
Valborg! Jag och barnen har varit hemma hela kvällen och tagit det lugnt. Jag hyrde bee movie oxå. Barnen hade sett den men inte jag! Den va bra.
Jag har haft ont i min högersida idag. Blindtarmen e det inte, för den har jag inte kvar! Sen sitter värken högre upp på sidan oxå. Jag va hos läkaren i eftermiddags, han visste inte vad det va. Men både gallblåsan och levern sitter ju där. Jag fick till råd att söka akut om det blir värre, annars ska jag tillbaks nästa vecka. Jag  hoppas att det går över av sig själv.
image143

Kommentarer
Postat av: Anonym

GISSA KÄNDISEN - och jag länkar till din blogg i 4 dagar? http://metrobloggen.se/queenie

2008-04-30 @ 22:12:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0