Beroende

image51
Jag är nykterist och tar inga droger, alkohol, smärtstillande eller andra sinnesförändrade tabletter. (dock antideppresiv) Jag är helt allergisk, det innebär att jag inte vet vad gränsen går och när jag ska sluta. Det är ett val jag har gjort att avstå från allt! Men visst kan det kännas jobbigt ibland att vara beroende. När jag som ikväll åkte spårvagn är det massa folk, glada lite halvfulla som är på väg ut. Då känner jag att jag är annorlunda. Även fester där andra dricker "normalt" är jag nykter. Jag kan inte dricka. Thats it!! Men jag har lärt mig att leva utan. Det går. Därför sitter jag hemma och klipper och klistrar med scrapbooking en fredagkväll när jag e barnledig. Sån e jag...... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0