Familjen

Nu när jag har visat mina barn kan jag ju visa några andra i familjen oxå!
image113
Det här är min kära syster Yvonne.


image114

Och mina goa systerdotter Camilla


Min mamma och pappa



Jag har en till syster Lisbeth, men jag har inget foto på henne i datan.
Jag är faktiskt väldigt glad att jag har min familj, det är ingen självklarhet. Det är väldigt lätt att man glömmer det och tar för givet sina anhöriga. Mmmmm.....  Man ska nog värdesätta dom mer.

Tyvärr så bloggar ju inte mina föräldrar, men gå gärna im på Yvonnes och Camillas blogg!!






Kommentarer
Postat av: JB

Det hade varit roligt att se bella gråta när de säljer hennes guccisaker som hon tror är äkta som hon då får reda på att det bara är fejk

:-D

2008-04-18 @ 08:33:10
URL: http://www.modebloggarsuger.just.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0