Fredag


Va skönt med fredag! Jag och Jenny va på möte istan, sen handlade vi på hemköp. Jenny va så schysst att hon gick och hämtade barnen så gick jag hem med matkassarna! Så dammsög jag i lägenheten. Sen gjorde jag kycklinggryta med ris. Ångrade mig att jag hade dammsugit innan! Har man barn hemma och äter ris..... ja, då ligger det ris lite överallt. Men det goaste va kladdkakan med vaniljsås som vi just ätit! Smarr, smarrigt =) nej, jag vet.. Ska ju inte äta sånt.... Men det e ju ändå fredag! Jag har ju skött mig hela veckan.
Ja då vet ni hur läget e här en vanlig fredagseftermiddag!!

Kommentarer
Postat av: milla

Låter gott =) Glöm inte glassen i brunnsparken ;)

2008-04-18 @ 19:49:50
URL: http://millarocker.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0