INSIDER

image50
Japp, jag har nyss kollat på Aschberg INSIDER!! Jag tycker han är för jä-la cool när han tog med sig ett gäng kunder till företaget ACE Online. Det där verkar vara ganska vanligt med såna lite"skuma" företag. Just det att man inte får tag på dom på telefon, när man väl får det så är det ngn annan som har hand om just det kunden söker osv. Bra att han är så kaxig och bara stövlar in tycker jag. Jag tror vi alla skulle behöva en Robban ibland. Jag vet själv att t ex bokklubbar har varit svåra att gå ur. För att inte tala om dom här tros-kalsong klubbarna när man får första paret gratis!! Även strumpklubbar finns ju, när företaget skickar ut ett paket med strumpor med jämna mellanrum!! Bäst att vara försiktig med sånt. Jag vet...... har nämligen provat en hel del av dom där klubbarna =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0