Ledig lägenhet!

image137


Jag tror inte de e sant! I går gick jag in och kollade lediga lägenheter , fast dom bara ska lägga ut lediga på tisdagar och torsdagar. Åh shit!! Där fanns en ledig fyra i det området jag sökte trean sist. Det är ju egentligen en fyra vi behöver!! 600 kr billigare än min trea. Och mycket närmare till tåg, skola, affärer. Enda kruxet är att det är snabb inflyttning, redan 16/5 stog de. Men jag sökte givetvis ändå! Jag hoppas verkligen det är min tur nu alltså. Trean va det ju så nära jag fick, men den gick ju till en annan. Nu ska jag inte vänta mig för mycket.. Jag blev ju ledsen förra gången, för trean. Men jag hoppas!!

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Håller tummarna!

2008-04-28 @ 16:08:53
URL: http://vonsans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0