Monika städtant!!

image40
I kväll va min syster här och hälsade på, alltid lika trevligt med en fika. Jag sa till henne: Du får ta de som de e, men jag ska städa i morg! Då frågade hon: städar du jämt?? (Hon har ju läst min blogg oxå) Och ja, jag säger ofta att jag ska städa. Det gör jag oxå, men orkar sällan ta allt på en gång. Därför e de alltid ngt som blir kvar till morgondagen. När jag har tagit det, ja då får jag börja om från början igen!! Vi är ju visserligen 4 pers och en katt. Men ändå....... Jag känner oxå att jag behöver större lägenhet, jag och mina 3 barn bor i en trea. Den stora tjejen har eget rum och småbarnen delar på ett. Själv har jag bäddsoffa i vardagsrummet. Men finns det hjärterum så finns det stjärterum!!

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Visst är det tråkigt att städa...........

2008-04-08 @ 23:19:32
URL: http://vonsans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0