Nöjda barn

image97
Jag glömde skriva att det va mycket barn utanför på gården(vid den "nya lägenheten")
Mina barn tyckte det va jättekul. Jessica träffade en klasskompis, och det va killar oxå som Jesper kan leka med.
Lägenheten tyckte dom va jättefin oxå. Ett av sovrummen va lite större så det går säkert att dela av till dom. Så får Jenny eget rum. Vardagsrummet va bra planerat så där skulle en säng få plats!!
Jag ska inte ta ut ngn glädje i förskott, men lägenheten är allt jag har i huvudet nu.......

Kommentarer
Postat av: klara

hoppas att du har haft en bra dag! gå gärna in på min blogg och svara på vem som bär upp den bäst ;)

2008-04-16 @ 20:56:40
URL: http://lifeofklara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0