Pannkakor och frusna män!!

Ja, det är vad som står på mitt schema ikväll!
Ska steka pannkakor till barnen, dom fick välja mellan pannkakor och hamburgare!
Sen ska dom få bada, skitna som dom är idag! Jessica hade vita jeans på sig till skolan idag. Ni kan ju förstå att dom inte är vita längre.....Men jag hade inte räknat med annat heller! Sen är dom kletiga i ansiktet efter en go glass nere på torget!! Ja, det är vår här =)
Missa nu inte "frusna män" på kanal 5 kl 20 ikväll. Det ska jag kolla på iaf. Dom kanske e riktigt gulliga dom där norrlänningarna!!
image131

Kommentarer
Postat av: Maria

Tack för din kommentar. Jag tycker att barnen smutsar ner mer än man hinner tvätta. Kämpa på! Maria

2008-04-23 @ 18:38:37
URL: http://monmaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0