Pizza Hut och livstid

image119
Idag har jag och barnen haft en heldag. Först var vi och tittade på brottning i Valhalla. Jesper har ju ganska nyligen börjat i brottning. Han e faktiskt jätteduktig!! Klubben han tränar i var på valhalla  och tävlade så vi var där och kollade.
Min stora tjej Jenny jobbar extra på Pizza Hut, så där va vi och käkade. Deras vitlöksbröd går ju inte av för hacker! Men jag tog faktiskt en nyckelhålsmärkt pizza : Tokyo.  Den va helt ok.(Nu fick dom lite gratisreklam oxå!)
Barnen ligger och nanar så gott, så jag ska med lägga mig strax. Ska ligga o läsaen stund.
Just nu läser jag livstid av
Liza Marklund.
Jag gillar hennes böcker. Spännande med journalisten Annika Bengtzon om livet på kvällspressen och maken Tomas med barn.
Jag går och nyser hela tiden. Antingen är jag på väg att bli förkyld, eller så har jag fått polenallergi??
Eller så är det ngn som tänker på mig mycket idag! (Hoppas på det sistnämnda)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0