Sen kväll med nätet!

image65
Jag är helt förlorad i nätets värld... Jag fastnar ibland och tiden bokstavligen flyger iväg!! Jag behöver egentligen gå och lägga mig.... men ni vet väl hur det är?? Eller är jag ensam om detta internetsyndrom??
Så nu ska jag släcka ner, kanske börja läsa en ny bok =)
Jag har Fjärilen i glaskupan,  Jean-Dominique  Bauby. Chefredaktören för franska ELLE som lämnar sin fru och barn för en yngre kvinna.Han lever ett glamoröst liv när han (42 år) drabbas av ett slaganfall och blir totalförlamad. Han skrev boken enbart genom att blinka fram orden. Helt fantastiskt, men väldigt tragiskt förstås. Den verkar jätte bra, men jag har oxå Åke  Edwardsson  Nästan död man.
image66
Det är ju kommisiarie Erik Wintersom löser nya fall. Jag har lite svårt att bestämma mig!! Kanske någon som läst ngn av böckerna?  Jag är helt mottaglig för tips! Jag återkommer senare vilken det blev =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0