Dan före dan före dopparedan....


Ja nu e vi snart framme vid självaste julafton!! I dag har jag ränt runt på stan och jagat klappar..... Nu har jag bara ett par kvar.... Tydligen är jag inte ensam om att vara ute i grevens tid för stan kryllar av köptokiga människor!
Jag önskar man hade varit lite mer ekonomiskt oberoende i dessa tider..... Det  springer iväg fort med pengarna....
Men som sagt, nu är jag nästan klar och det har mest blivit till barnen! Men jag känner mig nöjd =)
Bla a har jag köpt Monopol Disney som Jessica o Jesper ska få ihop!

Kommentarer
Postat av: peter

Två timmar tog det mig att handla ALLA julklapparna L... imorgon så ska jag ut en sväng till och leta efter en julklapp till mig själv L... för du har väl inte glömt bort att köpa en klapp till dig själv?



Vet du om det finns biljetter till nyår att få tag på?



(((kram)))

peter

2008-12-22 @ 22:05:39
URL: http://vagava.blogg.se/
Postat av: jessica

ängeln ber till gud

2009-04-10 @ 23:18:38
URL: http://jessicasbilder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0