Besök hos Jenny =)

I dag åkte jag o barnen o hälsade på Jenny i lägenheten. Jessica har ju varit sjuk o hemma från skolan. O Jesper ledig. Men det blev varmt o jobbigt hemma, så vi åkte över till hising iland! Vi fikade och lyssnade på Mike Oldfield från 1984 på Jennys grammofon. Jo, hon har faktiskt en!!
Sen åkte Jesper till sin pappa, och jag o Jessica skrev alla inbjudningkorten till hennes kalas. Kan ni tänka er 16 handskrivna inbjudningskort! Det tog sin lilla stund att göra, men fint blev det =)
image214image215

Kommentarer
Postat av: H.E.R.T.i.G.i.N.N.A.N. af Uppsala

Äntligen tar du ditt förnuft till fånga och går efter mina råd.

Användningsområde: Du vet var måste jag skriva det?
Använd kvasten 1-2 ggr dagligen vid behov högst 3 ggr per dag.
Biverkningar: Beroendeframkallande

2008-06-05 @ 00:19:31
URL: http://veckomagasinet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0