Vilken dag!!

Ja, idag har det varit riktigt omständigt! Först va jag och hälsade på pappa på Borås sjukhus. Tur och retur tar det 4 tim och kostar 160 kr. Både långt och dyrt alltså. Sen va jag hemma vid 18:45, barnen skulle komma vid 19:30 eftersom Jesper tränat brottning idag. Så kommer jag hem och är UTELÅST!!  Och Jenny var inne i stan.... 21:20 kom vi innanför dörren!
Då kände jag bara:HOME SWEET HOME =)
Min fina välkommenskylt kändes inte ett dugg välkomnande idag!! Nej usch vad jag gnäller!!
Jag får väl vara tacksam för att det inte är värre saker.  För det här överlevde vi! (Fast segt när man bara vill hem...)
Och i eftermiddags var jag och klippte mig! Så köpte jag ljusbrun hårtoning på hemvägen som jag just haft i. Det är inte så jättestor skillnad, men lite iaf =)
Det är kul att göra lite förändring! Så har jag nopprat o färgat ögonbrynen oxå. Ska se ngn dag om Jenny kan ta ett foto med sin fina kamera.
(Nikon D40)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0