Karius och Baktus


Mina barn har ju en tendens att bråka emellanåt..... I dag blev dom osams och Jesper 6 år skulle bita Jessica 8 år i huvudet. Jag hann precis lyfta bort Jesper när han skulle till att bita. Han hann att sätta tänderna i håret på Jessica innan jag fick bort honom. Jessica skriker till och är jätte arg, men inte av smärta utan hon säger: Nej!! Nu har jag fått tandtroll i håret!!!
Jag vart ju arg, men inombords blev jag full i skratt! Karius och Baktus bygger bo i Jessicas hår =)

Kommentarer
Postat av: peter

tro det eller ej... men mina STORA barn har slutat bråka nu... trodde aldrig att den dagen skulle komma L... å vem vet... det kanske bara är ett uppehåll L... jag vågar ju knappt skriva det L.

(((kram)))

peter

2008-09-26 @ 23:55:28
URL: http://vagava.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0