Marge (är det jag...)


Ja, ibland finns det nog vissa likheter mellan oss. Inte direkt håret precis, men lite ändå...... På sättet kanske en aning. Lite vimsig och så där!
Fast utan en Homer då förstås. Inte typen jag fastnar för direkt, men han e rätt mysig och kolla på!!
Det händer ju alltid ngt med en man som Homer.
I USA finns det ju flera städer som heter Springfield, undrar vilken som är den rätta där familjen Simpsons bor.
Jag får väl åka över ngn gång och kolla det tror jag... ;) Nån som vill hänga med??
image110

Kommentarer
Postat av: KLARA

svar: tack för din åsikt (: hoppas du besöker min blogg igen :D

2008-04-17 @ 23:13:33
URL: http://lifeofklara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0