Smycken Inspiration!

(Boken har jag oxå, lite tips med olika tekniker)
Nu har jag både material och inspiration att börja med mina smycken igen! Jag har massa nya ide`er.
___________________________________________________________________________________________________


Detta armbandet ska jag försöka mig på! Jag tycker det är snyggast att göra med silverfärg, vissa är snyggt med guld.
____________________________________________________________________________________________________


Halsbandet ovan är jättesnyggt! Jag köpte kedja igår =) Jag har gjort två armband med kedja, det va ganska så lätt.
____________________________________________________________________________________________________

Snyggt utförande, men i en annan färg än grönt tror jag. (turkost kanske)
_____________________________________________________________________________________________________

Detta halsbandet är inte svårt att göra. Snyggt om man gör med sötvattenpärlor. (Fast andra färger till hösten)

Kommentarer
Postat av: milla

Armbanden med kedjor var jättefina. Det är inte så långt kvar tills jag fyller år ;) kram kram

2008-08-23 @ 17:17:53
URL: http://stromblads.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0