Härlig dag!!

I dag har jag o barnen varit iväg utanför Alingsås och firat midsommar med jättemånga vänner! Det blev jätteroligt. Antagligen för att jag inte va så förväntansfull (dåligt väder) så blev det kanonbra =) Dans runt midsommarstången, sill o potatis och givetvis jordgubbar med grädde! Barnen har lagt sig nu och kollar på en film, bratz. Och jag slog mig ned vid datan en stund! I morg ska Jessica till Liseberg med Milla & Nenne
Jessica fick det av dom i födelsedagspresent. Jesper blev lite kinkig, men dom fick övertygat honom om att han oxå får det i augusti då han fyller år!
Vill oxå säga hur skönt det är att vara nykter o drogfri även på storhelger!! Allt går bara man vill....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0