Sushi för en!


I kväll när jag va istan (på väg till möte) ringde jag min dotter Jenny och kollade var man kan äta god sushi. Hon hade koll på läget och rekommenderade Super Sushi, nästan vid kompassen. Åh så gott det va!! Stora bitar oxå, ja det va helt ok! Så tack för tipset Jenny! Nästa gång kanske du gör mig sällskap!? (Typ som omväxling från Huten!)
Fast det va ändå helt ok att sitta där själv. Först såg jag inga vanliga bestick, så jag tog pinnar.... Ville ju inte verka ovan o så... Men det gick ju inget vidare. Så jag såg mig omkring o upptäckte att MÅNGA åt med vanliga bestick. Jag gick tillbaka, och hittade! Sen kunde jag börja frossa!

Kommentarer
Postat av: H.E.R.T.i.G.i.N.N.A.N. af Uppsala

jag klarar inte av att äta med pinnar. Jag älskar sushi ett tag var jag beroende av det men inte längre i samma utsträckning som förr.

2008-06-23 @ 22:39:11
URL: http://veckomagasinet.se
Postat av: Jen

vad som HELST förutom huten ;) T.O.M en blodig biff på jensens! hihi

2008-06-24 @ 10:39:43
URL: http://stromblads.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0