Loppis

image176
Monopol Junior


Jessicas skola hade vår bazar idag. Vi hade jätte tur med vädret =)
Jag hittade lite loppisgrejer billigt. T ex Monopol Junior för 5 kr!! Helt komplett och välvårdat spel. Jag tror att det kostar mellan två och tre hundra i leksaksaffären. Jessica samlar på porslin: Rosenthal Classic. En kopp med fat kostar typ 150 kr i butik. Jag hittade 4 koppar med fat, för 35 kr för alla fyra!! Det kan man kalla fynd det! Jag hittade oxå 2 röda jättefina krukor som Jenny ska få. Hon ska ju ha rött i köket i sin första lägenhet. Ja, jag känner mig helnöjd =)
image179image180
Rosenthal Classic

Kommentarer
Postat av: Marielle

besök min blogg

2008-05-08 @ 11:13:19
URL: http://mariiielle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0