Guds Barn /De oskuldsfulla


Shit vilken bra bok! Tre systrars berättelse om deras uppväxt i Guds Barn även kallad Familjen. Helt fruktansvärd berättelse om sekten som tror på "fri kärlek" vilket innebar att alla i stort sett skulle ha sex med alla.... Barnen blev utnyttjade och hjärntvättade. Psykisk och fysisk misshandel , sexuella övergrepp.  Man får oxå läsa om deras flykt till ett vanligt liv. Ja, den är otäck att läsa eftersom allt är sanning oxå... Det har visats en dokumentär om denna sekten i somras, som jag missade. Hade gärna velat se den. Om ngn vet hur jag får tag på den e jag tacksam för tips!

Kommentarer
Postat av: P U S S Y D O L L

Sv; Nej den filmen har jag inte sett, får nog se den också. ^^

ÅH synd du missade den dokumentären! Den var SÅ bra och hemsk. :o :o Jag tror den gick på SVT1, men är inte hundra. Ha en fin kväll! :)

2008-10-02 @ 19:54:10
URL: http://pussydoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0