Righterous kill


Är det ngn som missat att jag e filmtokig eller.....;) Tror inte de går att missa! Righterous kill är en thriller som handlar om två poliser: Robert De Niro och Al Pacino som jobbar ihop. Dom får upp spåren på en seriemördare som lämnar en dikt efter sig när han mördat.  Dom tvingas mer eller mindre att samarbeta med två yngre poliser, och spåren börjar leda mer och mer till att det är en polis som är seriemördaren...... Jag tyckte denna va underhållande och spännande!  Rekommenderar verkligen att se den! Jag har läst negativ kritik om filmen, men jag håller inte med! Och med två så starka skådespelare som De Niro och Pacino är det svårt att misslyckas!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0