Endast tomten e v(n)aken.... Och så jag!!


Nej... Inte riktigt, vaken e jag men inte naken!!
Jaja!! Då sitter jag här vid datorn när det egentligen är bedtime.... Men vi har varit hemma idag (Jessica är sjuk). Så jag är inte så väldans trött.
 Jag och Jesper cyklade ner till torget och hyrde filmer. Jessica klarade sig själv hemma den stunden (hon e duktig!)
Vi hyrde Simpsons filmen, Emil och Surfs up.
Vi har redan fått hem jultidnings katalogerna, så Jessica är eld och lågor att börja sälja direkt! Lite väl tidigt tycker jag....
Vi är ju bara i början av september. Men det går nog fort, ca 3 ½ mån kvar så är det jul igen! Ganska mysigt. Eller hur??
Jag gillar hösten när man kan vara inne och mysa, tända ljus och så.....

Kommentarer
Postat av: Amir Akrouti

sv: ja det är helt sjukt.

jag är stolt över att jag inte börja lika tidigt som alla andra.

2008-09-06 @ 01:31:02
URL: http://gaybloggen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0