Filmtajm!


The contract
När Frank Cordell (Morgan Freeman) kommer flytande i älven, sammanfängslad med en döende polis, är det Ray Keene (John Cusack) som hjälper dem upp ur vattnet. Ray är ovetandes om att han just räddat livet på en lönnmördare som är på jakt från rättvisan.
Denna tycker jag va bra!

88 minutes
Jack arbetar som lärare i rättspsykiatri på ett college och extraknäcker åt FBI. En dag emottar han ett dödshot som informerar honom om att han bara har 88 minuter kvar att leva. Medan han försöker minska listan på potentiella misstänkta kommunicerar han med en problemelev, en före detta flickvän och en seriemördare som är dödsdömd.
Ja, jag tyckte den va sådär. Möjligen lite seg.

My moms new boyfriend
Henry Durand är en ung, federal agent med uppdraget att spionera på sin mor och hennes älskare, som misstänks ligga bakom ett band av konsttjuvar.
Jag tycker den här har det mesta! Drama, thriller, komedi. Med kända skådisar som Antonio Banderas, Meg Ryan, Colin Hanks, Selma Blair. Helt klart sevärd =)

Wall-E
 Jätte gullig film om roboten wall-E. Mina barn gillade den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0