halvnakna foton

Ja.. som jag bloggat om tidigare, är jag ju ute på vilda webben. Jag blir så konfundersam på dessa foton som folk valt till presentationsbild. Det är bikini kort och killar på foton med bar överkropp men utan att ansiktet syns! Jamen..! Själv har jag samma presentationsbild som på bloggen. Jag tycker att det viktigaste är att veta vem man "pratar" med, inte hur stora biceps killen ifråga har! Eller kort på tjejer där man bara ser benen!! Sen finns ju även varianten där inget foto finns alls. Dom tycker det går bra att skriva utan foto, då kan väl dom skriva med varandra då!!

Kommentarer
Postat av: Jenny

det är bra mamma! man ska inte låta sig charmas av såna där stekare, dom brukar ändå inte ha något innanför pannbenet ;)

2007-11-11 @ 14:24:49
URL: http://mrsjen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0