Skoltjej

image49
Jag har en dotter som e 7½ år, hon går i första klass. Det är jättepoppis med små söta djur. Man köper dom i en förp 4 st för 79kr (lite dyrt) Dom leker med dom i skolan. Hon har dom i en ask med tyg o vantar i botten. I förrgår hade ett par killar i klassen busat med henne och dom andra tjejerna. Tagit grejerna i asken osv. I går ville hon inte gå till skolan, det pga det killarna gjorde. I dag hade vi ett litet möte med fröken på skolan, dom skulle prata med killarna. Jag hoppas verkligen det blir bättre.... Synd att det blir så när dom e små. Man vill ju gärna att dom ska tycka det är kul att gå till skolan. Vi får hoppas det blir bättre! Jessicas lilebror Jesper 5½, busar oxå med henne. Blir nog jobbigt att aldrig få vara i fred! Men nu ska vi ändra om här lite. Barnens pappa ska hjälpa mig att dela av deras rum så att dom får lite egen space. Jättebra =) Om ni inte redan vet så har jag tre barn: Jenny 18, Jessica 7½ och Jesper 5½. Eventuellt har Jenny en egen lägenhet på gång, men det är inte alls säkert. Men det känns jättekonstigt om hon skulle flytta! Redan blivit så stor.....

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Säg till moster om dom är dumma mot Jessica i skolan
då ska dom få se på andra bullar....

2008-04-10 @ 16:02:01
URL: http://vonsans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0