Mitt senaste armband!



I går va jag på panduro och shoppade lite material till smycken. Detta armbandet gjorde jag i går med toner av grönt o turkost. jag tycker att det blev jättefint!
Så gjorde jag ett liknande i vitt o silver som jag gav till min vän Mia som har fyllt år! (Som blev uppskattat)
Så nu e nästa projekt att göra armbanden i fler färger, och passande halsband! Roligt och avkopplande. (När barnen inte e hemma sitter mamman o pysslar!)
En ny kamera skulle jag verkligen vilja ha.... Detta har jag tagit med moben....

Kommentarer
Postat av: emmy

gud vilka fina, kanske man ska börja göra egna armband :)

2008-08-22 @ 23:10:46
Postat av: LINA VERONICA

jag testade det en gång och jag klarade inte av det! :D det var någon vit sås eller kräm emellan som inte vad god! ;P

2008-08-23 @ 08:27:23
URL: http://linaveronica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0