Jag är sjuk...=(

Ja. jag har gått o blivit ordentligt förkyld! Hostar som bara den....
Men jag försöker kurera mig med att vila, läsa o se på film! Just nu läser jag Flyga Drake av Khaled Hosseini.
Jag har ca en fjärdedel kvar att läsa, men kan ändå inte bestämma mig om jag tycker att den är bra!!
Men tydligen så är det ngt som fascinerar mig med boken för jag har svårt att sluta läsa....
Kanske för att det är en helt annan kultur som är lätt att ta till sig för att författaren uttrycker sig så bra!
Jag har iaf bestämt att jag ska se filmen när jag läst färdigt boken.
Så det blir säkert att jag läser Tusen strålande solar av samma författare sen oxå!

Kommentarer
Postat av: peter

krya på dig min vän...

(((kram)))

peter

2008-12-09 @ 20:43:45
URL: http://vagava.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0