Köket!


I dag har jag städat och fixat i köket. Så skönt när det väl e klart =)
Nu känns det riktigt rött och juligt! Jenny fyller  19 på fredag, men på torsdag ska vi ha lite kalas. Kul om det är lite fint hemma då! (Jag har även lagt en röd matta på golvet, men den syns ej)
Jessica fick tandvärk i helgen. Sån tur är fick vi tid hos tandläkaren idag. Det va en mjölktand som drogs! Hon va så duktig, både med bedövningssprutan och "dragningen"!
Så nu ligger hon i soffan o slappar. Kl 18:45 ska vi se första delen av julkalendern.

Kommentarer
Postat av: milla

Åhh... ni har fått jättefint i köket. Önskar jag hade lite mer motivation och kreativitet så jag kunde göra mitt kök lika julmysigt.

2008-12-01 @ 22:11:24
URL: http://millarocker.blogg.se/
Postat av: Solli

Hej!

Såg att du varit med och tävlat i en

annan blogg. Just nu lottar jag ut

exklusiva produkter från Mondiablo.

Tävlingen avslutas nästa vecka och

vinstchansen är väldigt stor då det

ännu inte är många som deltar än.

Därför ville jag tipsa dig ;o)



Ha en underbar helg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0