Home sweet home!


Nu är vi hemma igen efter en härlig vecka på kollo! Vi kom hem igår. Kändes lite skumt att va hemma igen, när man har haft så mycket folk omkring sig hela tiden. Visserligen hade jag Jessica o Jesper eget rum (det hade alla) men man umgicks ju hela tiden med vänner!
Och idag åkte Jessica o Jesper iväg med sin pappa. Dom ska ut med husvagnen. I 2 veckor!  Det är med blandade känslor kan jag säga.... Skönt att kunna göra som jag vill, men tomt givetvis... Annars brukar dom vara där ca 3 dar, men  två veckor!! Jaja, jag skall passa på att städa lite, tvätta fönster bl a.  Och åka o gratta min mamma som fyllde år i lördags, men då va dom i Stockholm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0