Bloggvärde


image213
Jag va inne på en blogg o kikade (nu minns jag inte vilken) men där kunde man beräkna sitt bloggvärde. Hennes var värd 29000 nåt. Och min bloog uträkning blev 7429 kr. Nu är det ju inte så att jag skulle kunna sälja min blogg....  (Och vem f-n skulle vilja köpa den??) Men bara som en kul grej så! Ska leta upp adressen till detta, återkommer senare!

Jag har ändrat uppfattning!!

Sen har jag faktiskt ändrat mig angående kvasthilda! Jag tycker hon e riktigt kul nu faktiskt! Det är väl skönt att man kan tycka ngt annat helt plötsligt =)



Snart ska jag gå o lägga mig, men fastnar som vanligt här.....

Kommentarer
Postat av: leia

haha....själv var jag bara värd 6000:) man kan ju klistra in en html-kod i bloggen....så uppdateras man automatiskt.

kramar

Postat av: Natalie

aa leta upp adressen :) (blogg värde)

2008-06-24 @ 16:41:01
URL: http://nadie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0