Kvasthilda i farten!!

Jag har fått ett tips av kvasthilda själv (hertiginnan) som tydligen ska  vara lösningen på mina problem!! Är det hennes sak att bedöma om jag har problem!? Hon tycker iaf att jag ska skaffa mig en kvast och rotera på den! Ha-ha!! Hon är ju för söt hertiginnan av uppsala! (Jag orkar inte länka henne igen) se förra inlägget, om ni råkar ha missat denna donna! Ja, hon kanske borde få tilbax sin kvast så hon kan fara till blåkulla. Där är hon nog inte så värst "malplacerad"!

image210

Ja,ja min kväll har iaf varit bra! jag kom just hem från ett kvällsmöte som va helt ok =)
Ska kolla lite på tv och tat lugnt resten av kvällen!

Kommentarer
Postat av: H.E.R.T.i.G.i.N.N.A.N. af Uppsala

jag orkar länka till dig igen.

ellos har inga bra kläder

2008-06-04 @ 23:41:01
URL: http://veckomagasinet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0