Att komma till skott!

Shit vad det är svårt att komma till skott när jag har miljoner saker att fixa! Känns som ett virrvarr av ogjorda saker som ligger o väntar på mig..... Men jag får väl ta ett djupt andetag..... Och börja med EN sak,  En sak i taget, det viktigaste först!!
Andas in och ut.... Jag börjar med att fylla i papper som ska va inskickade snart..... Sen tar jag tag i hemmet och städar lite! Barnens rum går knappt att gå in i!!
I morg åker jag o hälsar på pappa på sjukhuset. Det är ju det som dragit ner mig oxå att min pappa e sjuk. Inte blir det bättre av att han är inlagd på Borås sjukhus heller. Det är ju inte den närmsta biten. Men, men det är som det är!
Och det blir nog bra allting =)
Här kommer en bild på min pappa och Jessica:

Och för att det inte ska bli orättvist så kommer en liten bild på Jesper oxå:

PS Bilderna är "stulna" från Jenny o Camillas blogg (Tror inte dom har ngt emot det)

Kommentarer
Postat av: Tina

Tanker pa dig och din pappa. Det ar jobbigt nar ens foraldrar ar daliga. Hoppas verkligen att han blir battre snart!!! En stor kram till dig

2008-11-06 @ 17:26:20
URL: http://itulpsnensland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0