En dag på stan!

I dag har vi varit i stan.  Camilla passade barnen så jag kunde gå på ett möte. Sedan fikade vi hemma hos Camilla i hennes fina lägenhet i Vasastan. Jag vill oxå bo där!! (Dom hade bakat en jättegod kladdkaka när jag va på möte)
Så gick vi på stan en stund. Jag hade lovat Jesper en freebandy klubba. På höstlovet när vi va i Nordstan såg han "stora" killar trixa med dom. Så vi köpte en på STADIUM.

Jessica fick garn häromdagen och har börjat sticka på en halsduk. Jätteduktig! Så hon fick inget idag, men det gick bra ändå. Annars kan det lätt bli avundsjuka.
Om ni vill kolla Jenny och Camillas blogg, så klicka här!

Jenny & Camilla
Camillas goda kladdkaka:
4 msk kakao
1,5 dl vetemjöl
3 dl socker
 2 ägg
100 g smält smör
mini marshmallows
Ugnen 150 grader i 35 min
Marianne grädde:
Värm grädde, krossa en påse marianne. Bara smälta inte koka upp. Låt svalna och vispa sedan!
Kanongott!!!

Kommentarer
Postat av: Tina

Later som nu hade en bra dag pa stan och mysigt att raffa manniskor man tycker om for att fika. Det ar verkligen Guld vart. Hur ar det med din pappa, ar han lite battre??? Hoppas att du far en bra dag

2008-11-10 @ 14:28:10
URL: http://itulpsnensland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0