Circus på skolan!


Circus Madigan gästar våran skola nu! I går var det circus föreställning då eleverna fick vara med och uppträda. Dom tränade hela dagen med ledare från circusen. Biljetterna kostade 120 kr för vuxna, och barnen som var med betalade inget. Jesper blev sjuk så han ville inte vara med, utan bara titta. Dessvärre fick jag och Jesper gå hem i pausen för han kändes febrig o dålig. Jessica uppträdde första halvan, så jag missade tack och lov inte henne! (Men lite sur va hon att jag inte kunde stanna hela tiden) Men tyvärr blir det så om den ena blir sjuk. Men en väldigt kul grej tycker jag att circus kommer och gästar skolan. Husvagnar och allt hade dom ställt upp på gräsmattan brevid skolan! Och hästarna hade dom hägnat in som gick på bete.

Kommentarer
Postat av: Tina

Vilken rolig ide för barnen. kan tänka mig att det var toppen. Tråkigt att bli sjuk just den dagen bara. Men det kanske kommer mer tillfällen. Hoppas att du får en jätte bra dag

2008-10-01 @ 11:45:50
URL: http://itulpanensland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0